TRE

Vissa dagar är bara svårare än andra. 
Man behöver tappa kontrollen, även om det bara är för någon sekund. Att få känna smärtan som faktiskt äter upp dig innifrån. Det är okej. Att gråta. Att vara ledsen, att känna smärtan. Det är okej. 
Även om det inte är okej, så är det okej. 
 
. "Hur mår du?" Bra. Sådär. Jag överlever. Jag tar mig igenom det. Jag är okej.
Jag mår inte bra, allt är hemskt, jag kan inte sova, jag är ensam, jag är ledsen och jag är sårad.
Det här är ett krossat hjärta. Men visst blir det lättare att ta sig igenom vardagen? Absolut. Men gör det fortfarande lika ont? Ondare för varje dag. Det blir lättare att dölja, enklare att svälja. Man lär sig, anpassar sig, det betyder inte att smärtan är borta. 
 
Vissa dagar är bara svårare än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright mydear.blogg.se